Hvad skal du huske til DHL Stafetten?
Er du sikker på, du har husket det hele?
At deltage i DHL Stafetten er for langt størstedelen bare at melde sig til ✅
Foruden arrangørernes og DHL Danmarks enorme arbejde med DHL Stafetten, ligger der også et stort stykke arbejde hos dén eller de personer i en virksomhed, der skal sørge for alt det praktiske omkring deltagelse i DHL Stafetten.
Nogen af de mange ting, som den/de ansvarlige i en virksomhed skal have styr på, er:
🤔 Hvordan tilmelder medarbejderne sig, hvem inddeler i hold, hvornår deltager vi?
🤔 Skal vi spise der, hvad med drikkevarer, skal vi have et telt?
🤔 Hvem pynter et evt. telt op, hvem rydder op efterfølgende, hvem udleverer startnumre?
Derudover er der også generel kommunikation internt til medarbejderne og selvfølgelig den eksterne kommunikation, hvor man som deltagende virksomhed kan vise samarbejdspartnere, kunder og potentielle nye medarbejdere, at man tager fællesskab, sundhed og sammenhold seriøst.
Man er ikke bare ansvarlig for DHL Stafetten hos en virksomhed. Og for at gøre det lidt nemmere, har vi lavet en smart huskeliste, så du kan få hjælp til at huske de vigtigste ting både før, under og efter DHL Stafetten.
Vigtigst af alt: Husk at takke dem, der bruger tid og energi på arrangere DHL Stafetten for jer i virksomheden ❤️